.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخریب استاندار مازندران به نفع چه کسی است ؟!
هم اکنون سیلی از پیامک ها و اخبار برضد مسوولین استان درحال انتشار و پخش است که در شرایط کنونی نه تنها دوای درد مردم مازندارن نیست بلکه افزودن دغدغه و نگرانی برای ایشان بشمارمیرود.
تخریب استاندار مازندران به نفع چه کسی است ؟!

سرما وبحران گازونان درمازندران موجب شده تابرخی ازمنتقدین مسوولین این استان بویژه شخص استاندار شمشیر را از رو برای وی ببندند.

ازآغازبحران گازونان برخی رسانه هاکه ازجمله رسانه های اصولگرا نیزبه شمارمیروند باکشیدن تیغ به روی شفقت قصد دارند نقطه انتهای انتقادات خود را ازفرصت پیش آمده مورد هدف قرار دهند.

هم اکنون سیلی ازپیامک ها واخبار برضد مسوولین استان درحال انتشاروپخش است که درشرایط کنونی نه تنها دوای درد مردم مازندارن نیست بلکه افزودن دغدغه ونگرانی برای ایشان بشمارمیرود.

متونی که گاها ازچند منبع مختلف به دست میآید نشان دهنده سازماندهی این مطالب برای تخریب استاندارومدیرکل صداوسیمای مازندارن است بطوریکه حتی به صراحت اززبان مردم خواهان عزل یا استعفای این مدیران میشوند.

پس از ارسال خبر گلایه مردم مازنداران به رئیس جمهور وتقاضا برای تغییرمدیریت کلان استان , درتازه ترین مطلب نیز معاون استاندارتهران بابیان عجیبی مسوولان این استان را مورد خطاب قرارداده و گفته است : مسئولين استان مازندران براي جرز لاي ديوار خوبند .

اگر ازادبیات نامناسب مورد استفاده قرار گرفته آقای صفرلو بگذریم , عرفا وقانونا درشرایط بحران برای هرشهرواستان اولین مجموعه ای که میبایست به کمک منطقه بحران زده بشتابدشهرواستان همجوار است .

حال سوال اینجاست که استانداری تهران وشخص معاون استاندار تهران که درجبهه نقد اینچنینی استانداری مازنداران قرار گرفته است بهتر نیست ابتدابرای مردم روشن نماید بعنوان استان همجوار تاکنون ارسال کننده چه کمک هایی به این استان سرمازده بوده است ؟.

جناب آقای صفرلو !آیا اصحاب رسانه ,مردم کشورومازندارن ازشماسوال نخواهند کرد درشرایطی که یکهفته ازبحران نان وانرژی همسایه شمالی شما که عمدتا بعنوان تفرجگاه شهروندانی بشمارمیرود که عمرمفیدخود را صرف بهبود اوضاع سیاسی ,اجتماعی واقتصادی منطقه تحت مدیریت جنابعالی میکنند , وبرای گذران اوقات فراغت ورفع خستگی های روزمره خود ازاین استان استفاده مینمایند , چه مقدار سوخت ,نان و وسایل گرمایشی ارسال داشته اید؟

واگراینچنین نیست حداقل بیان شود که مسوولین استانداری تهران چند بار با استاندارومسوولین استان مازندران تماس گرفته ودرخصوص همکاری باایشان برای رفع بحران اعلام همکاری کرده اند.

قطعا ایشان بهترازهرمسوولی دراستان میان بحرانهای غیرقابل پیش بینی و بحرانهای قابل پیش بینی فرقی قایل بوده ومیدانند که قطع گازکه اصلی ترین دلیل وجودبحران دراستان مازندران بوده ارتباطی به مدیریت فردی نداشته وندارد .
و اگرصرفا اساس سخنان خود را برپایه تخریب چهره ها بگذاریم میتوانیم به راحتی مثالهایی مانند ازکارافتادن جایگاههای انتقال گاز CNGو اخبارجنایی منتشره در جراید کثیراالانتشارکه عمدتا درشهرستانهای استان تهران بوقوع میپیونندونه تنها همه ساله بلکه همه روزه دراین استان تکرار میشود را درتابلو "انتقادوتخریب " نقاشی کرد.

بدنیست سوال شود قطع گاز شهروندان نه ! بلکه اگرگازصرفا نانوایی های شهری مانند تهران ,کرج وهشتگرد هم نه !بلکه اگردرشرایط کنونی گازنانوایی های شهری مانند رباط کریم یا حتی پاکدشت که ازشهرستانهای رتبه چندم تهران بشمارمیرود قطع ونانوایی ها قادر به پخت نان نباشند چه اتفاقی درپایتخت کشور رخ خواهد داد ومسوولین استان برای اتفاقی که میشود ازهم اکنون برای آن پیش بینی های لازم را نمود چه اقدامی کرده اند؟
آیا باید چشم ها را بست ودهان را بازکرد؟

وآیا درچنین شرایطی بهترنیست بجای شمشیربستن از رو آن هم درحوزه ای که هیچ ارتباط کاری با آن نداریم مرهمی هرچند کوچک برزخم مردم بحران زده مازندران باشیم .

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 دي 1386
بدینوسیله توهین و گستاخی فرد مذکور در خصوص مردم صبور و مسئولین پرتلاش مازندران را نشانه بی ادبی ، غرور و حماقت ایشان می دانم، و از استاندار مومن و فکور می خواهم بطور جدی پیگیر این مسئله باشند تا من بعد چنین بی نزاکتی تکرار نشود.
از زحمات مسئولین محترم خصوصا شخص استاندار معظم در خصوص قضیه گاز کمال تشکر و سپاس را دارم و از خداوند بزرگ سلامتی و عاقبت بخیری را برای ایشان آرزو مندم.
یک دانشجوی فوق لیسانس
سيد امير 23 دي 1386
خوب راست ميگه ديگه ، اگه به درد جرز ديوار نميخورن پس چرا دولت اين استان و مردمش رو نديده ميگيره ،از بس مسئولين استاني ميرن اونجا و ميگن استان مازندران هيچ مشكلي نداره و دولتمردا هم خيالشون از بابت مازندران راحته
نا شناس 23 دي 1386
زحمات و پیگیریهای مجدانه و شبانه روزی جناب شفقت استاندار محترم در خصوص قضیه گاز قابل تقدیر و ستایش است.این نه تنها ضعف مسئولین مازندران نیست بلکه ضعف کسانی است که تصمیم گیرنده کلی در وزارت نفت و شرکت گاز بوده اند، قطع گاز از ترکمستان چه ربطی به استاندار مازندران دارد توهین کردن مسئولین تهرانی نزاکت خوب انها را می رساند بهتر است مسئولین به جای فریب مردم وفرافکنی به فکر آینده کشور وآمادگی برای چنین شرایط بحرانی باشند تا تیر وطعنه به یکدیگر.از محضر خداوند متعال موفقیت و سربلندی دولت نهم و شخص ریاست محبوب جمهور و استاندار محترم مازندران را مسئلت می نمایم.
علیپور 23 دي 1386
حمایت بیش از اندازه این سایت از استاندار بسیار بودار است.
چون این استاندار در گذشته نیز بسیار بد کار کرده ولی سایت شمال نیوز در آن زمان نیز چشم بسته از او حمایت کرده بود.
واقعاً جای تاسف است که اخرت خود را برای دنیای دیگران وشاید دنیای خودتان میفروشید.
نا شناس 23 دي 1386
متاسفانه ما مردم مازندران مقصر اصلي هستيم كه بجاي نگاه به سابقه اجرايي و پيشينه كاري افرادي كه قرار است مسئوليت كلان استان را بر عهده گيرند اجازه مي دهيم افرادي نا لايق در استان (مانند استاندار ، نماينده مجلس و ...) تصميم گيرنده باشند .
احمد 24 دي 1386
آیا باید چشم ها را بست ودهان را بازکرد؟ وقتی که خودمان به خودمان رحم نمی کنیم و اینجوری که گفتند اجناس 10000 تومانی را تا 50000 تومان به هم شهری هایمان فروختیم به اصطلاح مازنی برفه روز زیک بیتهمی دیگر چه انتظاری از دیگران باید داشته باشیم قطعا تهرانی دوست ندارند مدیریت اصلی استان دست خود مازندرانیها باشد. در رابطه جرم جنایت تهران و عدم توانایی حل آن و گذشتن از کنار آن بقول اما مازندرانیها « ارباب آدم زناه یار بییتن سو نکنه و فقیر آدم بمردن» کجه کاری برار
حسني 24 دي 1386
استاندار بابلي و 15مديراستاني بابلي جديدا"چشم وچراغ شمال نيوز شدند!!!
نا شناس 24 دي 1386
باسلام توانمندی یک مدیر را درگزینش مدیران زیردست(فرمانداران ومدیران دیگر) و سیستم مدیریتی میتوان فهمید وگرنه در شرایط بحران نمیدانم مدیر هرروز به مردم سرمیزنه یا بازدید میکنه به درد مردم نمیخوره برای مردم گرما نخواهدشد.آقای معاون سیاسی که فرمانداران نالایق ومدیران نالایق را تحمیل مردم کرد باید جوابگو باشد.معاون استاندار تهران خود نیز از همین مدیران نالایق میباشد بل از آنها اسفل
نا شناس 24 دي 1386
مقصر ما خود مازندرنانیها هستیم که چشم دیدن خودمان را نداریم و همیشه به جای وفاق و هم دلی سعی داریم همدیگر را تخریب کنیم ما لایق استاندارانی هستیم که از استانهای دیگر بیایند و بر سر ما بزنند نمونه ان اقای انصاری از خراسان ویا پنجه فولادگران وغیر...بودند که به جای حل مشکلات استان،به فکر خوش گذرانی بودند. حالا که یکی هم جنس ما را گذاشتند استاندار ،چشم دیدن او را نداریم. سوال من این است که مگر اقای شفقت شرکت گاز دارد که گاز را از شما دریغ کرده؟ چرا سراغ نمایندگان خود نمی روید که انگار نه انگار؟ نمایندگان ما اگر نماینده بودند حداقل به عنوان اعتراض می توانستند جلستات مجلس را ترک کنند نمایندگان ما به جای پیگیری معضلات شهر و استان در فکر تبلیغات بودند. مردم فهیم و عزیز مازندران شفقت هر چه بد باشد باز از جنس خودمان است. به شفقت کمک کنیم و با همفکری با او استانمان را به حد اعلای خود برسانیم. ابوطالب شفقت دلسوز ماست. ابوطالب شفقت فرزند صالح مازندران است . ابوطالب شفقت مرد کار و تلاش و سازندگی است .این مشکل نمایندگان ماست نه شخص مهندس ابوطالب شفقت. التماس دعا
مازندراني 24 دي 1386
جاي بسيار تعجب است كه نماينده دولت محترم چنين اجازه اي به خود ميدهد به بالاترين مقام استاني چنين توهيني روادارد !!! اين موضوع بمنزله تائيد يا رد عمل كرد استان دار محترم استان نمي باشد . صرفا" توهين به ايشان به منزله توهين به ملت مازندران ميباشد .
رياست محترم جمهور بايد به سوابق ، حضور ، تلاش ، از خود گذشتگي ، ايثار ، .......مردم شريف اين استان را ارزيابي و بطور جد با فرد مورد نظر برخورد اخلاقي و رسانه اي شود . عدم رسيدگي به منزله تائيد عمل كرد نماينده مورد نظرآن دولت محترم و توهين به اين ملت خواهد بود.
قابل قبول ميباشد عمل كرد استان دار مازندران ضعيف ، بهتر گفته شود غير قابل قبول براي چنين شرايطي بوده است ولي برخورد با عمل كرد ايشان روشهاي اخلاقي مختلف دارد.
1 - كمك رساني ( چرا زماني كه براي كشور همسايه اتفاق اين چنيني مي افتد براي ..... فورا" دست بكار ميشوند ) .
2 - برخورد قانوني
3 - تنبيه اداري
4 - كمك رساني فكري
5 -.....
مع الوصف مطلب زياد است ولي از رياست محترم تقاضاي رسيدگي به طور جد به مورد مطروحه كه {استانداری تهران وشخص معاون استاندار تهران} داشته اند را دارد .
نا شناس 24 دي 1386
علیرغم زحمات مسئولین استان که قطعا و طبیعتا بایستی در چنین مواردی بیشتر متحمل شوند ولیکن نکته ای را نبایستی فراموش کرد که اصولا مملکت داری و مدیریت اجرائی مستلزم ابزار و امکاناتی است که در درجه اول توانائیهای ذاتی مدیران، میزان تدبیر و درایت آنها و همچنین سوابق و تجربیات کاری است. بر این اساس قطعا سابقه نظامی و دفاعی نمی تواند در مدیریت بحرانهای اجتماعی و مشکلات اقتصادی موثر و کارامد باشد. لذا بایستی فکر اساسی نمود و به حواشی نپرداخت.
نا شناس 27 دي 1386
از زحمات آقای مهندس شفقت بعنوان یک مدیر متخصص و مردمی و زحمت کش و بشدت پرکار کمال تشکر را دارم.بنده آقای براتلو را از نزدیک می شناسم ایشان مدیری بی لیاقت ،مغرور و پر حرف است. با این انتصاب در استانداری تهران خداوند آخر و عاقبت استانداری تهران را ختم به خبر کند.
یک فرهنگی مازندرانی مقیم تهران
جواد 27 دي 1386
از زحمتهای کشیده شده و نکشیده شده مسئولین استان تشکر لازم رادارم. اما باید قبول کنیم که مازندران از همه جا بد بخت تر است که پس از دوهفته از قطعی گاز و یخ زدن مردم عزیز مازندران رئیس جمهور کشور به مازندران سفر می کنند و پس از 20 روز هنوز مشکل گاز حل نشده. آیا اگر این مشکل در استانی مثل اصفهان یا حتی خود شهر تهران بوجود می آمد باز هم 20 روز طول می کشید؟؟؟؟؟
نه تنها مسئولین غیر مازندرانی برای ما کاری نمی کنند و فقط بلدند حرف مفت بزنند باید قبول کنیم خود مسئولین استان هم ازحداکثر توانشان نیز برای رفع مشکلات استفاده نمی کنند.
به امید آن روزی که..........
امید و آرزوهای واهی واهی!!!!!!!!!!!!
دانشجوی قائمشهری دانشگاه پلی تکنیک تهران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.